2009-09-15

J'aime l'art de photographie [1/2]

Fotografi ("att skriva med ljus") Denna fantastiska konstform. Åh! Har kommit in i en total rota-runt-på-flickr-trans och ska snart presentera diverse godbitar för er.

Men först tänkte jag säga att jag återupptäckt en av mina egna bilder. Jag tycker i allmänhet att jag är en väldigt medioker fotograf som bara råkar ha en dyr fin kamera vilket resulterar i rätt snygga bilder ibland. Men i allmänhet så vill jag så mycket men lyckas med så lite. Och när jag ser riktigt fina bilder av riktigt fina fotografer känner jag mig som en riktig wannabe.

Men denna bild är ja faktiskt väldigt nöjd med, och känner när jag ser den att jag kanske inte är så dålig ändå.


photo by Elin , fotad från bilen, Sardinien 2009 med nikon d60 18-55mm

Det är något med regnbågen, färgerna (framförallt himlen), det grå molnet. Ja, jag gör faktiskt något så osvenskt som att hyllar mig själv och något jag åstadkommit. Sug på den! //E

2 kommentarer:

malin sa...

Underbar bild!

Anonym sa...

Men LUTAR !!!