2009-09-03

Väckarklocka och kaffe

http://images.teamsugar.com/files/users/1/15111/45_2007/stk200417rke-1.jpg

Idag har jag kört tidig väckning med väckarklocka (dock snoozning i en timme, men det var jag värd, hade nämligen ställt klockan en timme tidigare just av den anledningen)!
Väckarklockan som ringde och den där tröttheten som gör en så otroligt sugen på kaffe fick mig att känna mig mycket bättre till mods än annars på senaste tiden när jag hasat mig ur sängen klockan 10-11.
Så jag gick upp och åt en rätt så rejäl frulle med ägg, kaffe, juice och fil. Och nu känner jag mig fit for fight! Fantastiskt! Vilket trix! I eftermiddag kommer Liz hit, vilket lycka! :D
Måste dock bestämma mig snabbt huruvida jag ska ta tåget till Falun imorgon eller inte. H-K, en skypedate? Du och jag någon gång vid lunch?

Dagens soundtrack kan bli någon peppig låt, typ den här! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Skype vid lunch! Got it!