2009-10-23

Ingen sladd! Ack o ve!!

Radio shack, mitt anda hopp hade ingen sladd till mig. Tears in my eyes! Men det ska nog losa sig pa nagat satt, hall tummarna bara for att det inte ar min dator som pajjat utan bara sladden. :)
Sitter nu pa husets laptop, dar alla tangenter ar helt pa fel plats. Men det ar helt klart battre an inget!!

Igar sa traffade jag en ny tysk van som ar au pair har i samma samhalle som jag! Hon var mycket trevlig! Idag kommer min van Simone hit, jiihoo! Imorgon ska vi till NYC, jiihoo!

Igar skjutsade jag F till skolan, och hamtade henne och det gick bra. Hon blev for omvaxlingsskull glad att se mig vid hamtningen. (oftast mots jag ju av orden "I don't want you to pick me up") Idag sa skjutsades hon dit av sin fader och sa ska jag anvanda de kara gamla apostlahastarna for att hamta henne. (Och en "stroller" till barnet, saklart). Tror INTE hon kommer bli sa glad att se mig, aven fast jag forsokt preparera henne hela morgonen.

Det ar nastan sa jag funderar pa att skriva inlaggen pa engelska tills jag far tillbaka ett vettigt tangentbord, ar det har for drygt att lasa? //E

2 kommentarer:

malin sa...

Det är skönare att läsa på engelska än på svenska utan åäö :)

Nenne sa...

Ta det på engelska du. Det här står på din datorkartong: Easynote MX36-U-061D
Sedan står det: P/N: PB90ED0191
S/N: 000191390386. Det borde inte vara svårt att hitta en sladd i USA för Pacard Bell- de ska väl gå över hela världen!! (säger pappa)