2010-01-25

день сорок третий

Jag vet inte vad det betyder, ryskan alltså, men bilden är fin!
Så, vad blev det då av mina planer för dagen? Jag spelade fiol! Det var ju trevligt iallafall. Men någon promenad blev det inte, det var helt enkelt för trist och grått ute.
Jag har skajpat med HK och Max, drömt om ettor med balkong och i allmänhet bara slappat. Rätt najs faktiskt. Känner mig friskare nu också så jag tror jag lyckades ducka för förkylningen! Awsome! Nej nu ska jag se om jag har något nytt Heroes avsnitt att titta på eller kanske något på svtplay. Och påtal om ryska så hade det senaste Kobraavsnittet tema Ryssland, Regina var med, kolla på det. //E

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Heta tips:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=B5B6F924C8B4098C&search_query=Vintergatan+5a&rclk=pti

och

http://www.youtube.com/view_play_list?p=ECD31EAD127423CC&search_query=Vintergatan+5b&rclk=pti

...och snart kommer uppföljaren (/avslutningen) till Svt Play!

malin sa...

Fin & obehaglig bild. Tror det är håret som gör den obehaglig. Men ja, fin ändå trots "the ring"-hår.