2010-05-12

I’m bringin’ förkläde back!

förkläde 001 förkläde 005 förkläde 006 förkläde 007
Ja, jag skulle gett förklädet lite stryk innan jag fotade. Men vem orkar?
Det här var den fina saken jag köpte på “Anthropologie” i helgen! Ett finfint förkläde! Jag har faktiskt haft tankar väldigt länge på ett förkläde i fint tyg, tänkte att jag skulle sy ett. Men när jag så dethär kunde jag inte låta bli att slå till!
Framförallt kan man ju ha det när man bakar och lagar mat. Men jag tänker mig också att man kan ha ett förkläde till vanliga kläder, för att piffa upp lite liksom. Det känns ju liksom som ett klädesplagg som inte är speciellt moderiktigt. (Men det kommer säkert komma tillbaka om något år nu bara för att jag säger det). Nu är det officiellt: I’m bringin’ förkläde back! //E

7 kommentarer:

Unknown sa...

wooow! Det var ju assnyggt! Good buy! =D

malin sa...

Så fint :)

LINDA!! sa...

jag älskar förkläden! heja heja dem.

Anonym sa...

Dessutom ett riktigt snyggt förkläde!

Sofie sa...

Very, VERY nice! Känns som en sak som skulle kunnna komma på modet någon gång faktiskt! :)

Fredrik P och F sa...

Mycket tjusigt =)

www.nusse.nu sa...

Jag har förkläde rätt ofta. Och sen ibland på jobbet i bildsalen måste jag ha annat förkläde över för att inte spilla på mitt fina förkläde :)