2010-10-05

Det officiella HEJ DÅ USA inlägget


Jag har passet i högsta hugg, jag har avslutat mitt bankkonto, jag har med möda dragit igen dragkedjorna på mina väskor, jag har städat, jag har skjutsat F till skolan för sista gången.
Det känns helt sjukt och superoverkligt att mitt år här nu är över! Va!? Ett år redan!?
Men jag ser fram emot att träffa alla ER mina fina i Sverige, jag ser fram emot att pussas med världens finaste kille, jag ser fram emot att krama världens finaste familj.

Känner vi mig rätt så kommer nog ett officellt "nu är jag hemma i Sverige"-inlägg inte dröja aaaallt för länge. Men nu vänner packar jag ned datorn och det här blir mitt sista USA inlägg.

Bye bye Miss American Pie! //E

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Shit!

Att ETT HELT ÅR redan har gått. Ofattbart. Men du har saknats. Ska bli trevligt att se lite mer av dig, kära kamrat. Välkommen hem!

Nenne sa...

Å det är allt lite sorgligt att läsa ditt sista USA-inlägg. Känner lite hur det känns. Men nu har Papsen o maxen gått och lagt sig för åka tidigt i morgon till Arlanda. Välkommen hem lilla tös!!