2011-01-08

Inflyttningsfest med god mat och Hasse Alfredsson!

Jag har nu flyttat in mig själv på Lindas rum i Axelsberg, hon var upptagen denna kväll så jag har roat mig själv. Jag tog först och främst en härlig tur till ICA där jag införskaffade diverse förnödenheter i matväg. Kvällens middag blev en tallrik fil följt av mozzarella på chips (en gammal favorit) och riskakor. Nedsköljt med stora koppar chai rooibos! Vilken fest!
Jag har än sålänge frossat i Hasse Alfredsson på SVT play och tänkte nu se lite andra trevliga grejer och kanske avsluta med en film lite längre fram vad det lider.

Stockholm. Även fast det regnar här så känns allting väldigt fint. :) //E
<-kärlek

2 kommentarer:

Linda sa...

imorgon!!! //LInda

och, hasse är kung.

Emma sa...

Ja, tänk att varesig det regnar eller är solsken så är Stockholm ändå en så bra stad. Där borde jag bo. Vad kul att det går så bra med jobb och allt! Jag håller mina tummar för lägenhet! :)