2011-06-04

Sakta vi gå genom stan

åka färjagrönan
helt naturligt
Igår var jag och provjobbade på ett sommarjobb och fick jobbet. Kommer sitta och ringa i telefon och sälja tidningsprenumerationer. Det ni! New York New York, here I come. Förhoppningsvis! :)
Efter det mötte jag upp Max och vi tog Djurgårdsfärjan ut på Djurgården, åt veggoburgare och åkte sedan spårvagn till Waldermars udde. Vi promenderade runt i sakta mak och njöt av allt det fina och gröna. Mmmm! När vi kom hem gick vi en promenad runt sjön som ligger i skogen där jag bor. Där satt vi på en bänk och bara njöt av stillheten och så såg vi en häger (tror vi) och var mycket nöjda. Tänk vilken fin fredag! //E

2 kommentarer:

Emma sa...

De där dagarna är de bästa dagarna. Så himla mysigt! Grattis till jobbet! :)

Anonym sa...

Åh jag blir så glad när jag tänker på den fina dagen! :)

<3